sobota, 8 czerwca 2013

Checkered shirts




Dla malutkiego urozmaicenia mojego bloga, ostatnio w zdjęciach towarzyszyła mi Izka. Zamysłem naszych zdjęć były proste, wygodne, wakacyjno-festiwalowe outfity (ałtfity :D ) i wydaje mi się, że właśnie coś takiego udało nam się stworzyć. 
Mam nadzieję, że spodoba się taki sposób prezentowania zdjęć i może za jakiś czas znów zagości Izka lub ktoś inny z moich znajomych (:

For a tiny variety of my blog, recently in taking photos accompanied me Iza. We had idea to create simple, cozy, holiday-festival outfits and I think that we did that. 
I hope that you'll like this way of presenting photos and maybe in the future I'll have photos with Iza again or with somobody else from my friends (:












fot. A. Stodolna

koszule (shirts) - New Yorker, Reserved
spodenki  (shorts) - H&M, sh
buty  (shoes) - Converse
bandany  (bandanas) - no name





Dziękuję Izka.

Pozdrawiam,
Paura (:






4 komentarze: