wtorek, 17 września 2013

Dreams come true!





Hej ho! (:

Dziś po krótce o moich marzeniach - może są nieco przyziemne, ale co zrobię? (: Są takie rzeczy, których posiadanie śni mi się po nocach i powoli realizuję swoje pragnienia! Pierwszym była długo wyczekiwana tiulówka, a teraz doczekałam się własnej torby od Dziekiego Józefa (torbę piszczotliwie zwę Dzikim). O kolejnym niezbędniku w mojej szafie opowiem w którymś z najbliższych postów. 

Zapraszam do oglądania zdjęć, na których widać moją niedającą się ukryć radość! (:

Hey ho! (:

Today I want to tell you sth about my dreams - may be a bit mundane, but what can I do? (: There are some things that I have dreams at night and I slowly realize my desires! The first was the long-awaited tulle skirt, and now I have my own Wild Joseph's Bag. About my next essential in my closet I'll tell in one of the next posts.

I invite you to view pictures where you can see my happiness that could not be hidden! (:















fot. A. Borowińska


bluzka (top) - sh
spódnica (skirt) - H&M
kurtka (jacket) - H&M
naszyjnik (necklace) - Stradivarius
bransoletki (bracelets) - Bershka, no name
zegarek (watch) - allegro
buty (shoes) - allegro
torba (bag) - Dziki Józef

Pozdrawiam,
Paura





11 komentarzy:

  1. dziewczyno, uwielbiam Cię, właśnie przejrzałam całego bloga.
    Wydajesz się na maksa pozytywną osobą! Wyglądasz świetnie, oddaj mi swoje włosy !
    Żałuję, że nie poznałam Cię kilka lat wstecz gdy gościłam w Jarocinie. Mieszkam nie daleko i mam nadzieję, że będę miała kiedyś okazję poznać Cię "na żywo"
    Pozdrawiam :)


    ainosse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jeden z najmilszych komentarzy, jaki dostałam (:

      Co ja mogę powiedzieć? Dziękuję bardzo! Cieszę się, że Ci się podoba i oczywiście zapraszam do obserwowania (:

      Pozdrawiam!!

      Usuń
  2. Jaka ogromna i cudna :) tez chcialabym miec od nich torebke, kiedys :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest piękna *_* ja też chcę sobie kupić właśnie czarną od nich, ale cały czas się zastanawiam czy ta wielka to nie będzie jednak za duża :)
    Magda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają ogromny wybór i 10 cm mniejsza również istnieje (:

      Pozdrawiam!

      Usuń
  4. Trochę za duża ta torba dla tak drobnej osóbki jak Ty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie powiedziałabym, że jestem drobną osóbką, ale dzięki (:

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta torebka, mam zamiar kupić ją sobie na urodzinki. A mam pytanko czy długo czekałaś na nią i czy jest ciężka bo nie ukrywam, że chciałabym ta największą:D Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama w sobie, bez żadnego wypełnienia, ciężka nie jest. Po zamówieniu czekałam może tydzień, wiem, że zależy to od ilości zamówień, które aktualnie przyjęła firma (:
      W każdym razie polecam z całego serca!!

      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. fajna ta torba! jaka jest jej cena ? i gdzie można nabyć?

    OdpowiedzUsuń