poniedziałek, 26 sierpnia 2013

50th post



Właśnie dziś publikuję 50. post. Z tej okazji przygotowałam 50 przypadkowych faktów o mnie, jednak by nikogo nie zanudzić, będę je przeplatać zdjęciami niepublikowanymi. (:
Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Today it is time to publish 50th post. On this occasion, I prepared 50 random facts about me, but I don't want to get bored anyone, facts will be interlace unpublished photographs. (:
I hope you like it.




  1. Mam na imię Paula, nie Paulina – tak, to dwa różne imiona. Niesamowicie wkurza mnie, gdy ktoś nazywa mnie Pauliną.
    My name is Paula, not Paulina - yes, it's two different names. Incredibly pisses me off when someone calls me Paulina.
  2. Nigdy nie miałam żadnego przezwiska. Natomiast od kilku lat wielu moich znajomych nazywa mnie Paurą.
    I've never had any nicknames. However, for several years many of my friends called me Paura.



  3. Odkąd pamiętam, miałam bzika na punkcie dalmatyńczyków. Gdy byłam mała miałam puzzle, kolorowanki, książki, a nawet adidaski w dalmatyńczyki. Kiedy pojawiła się okazja, żeby kupić psa, nie było wątpliwości jakiej powinien być rasy.
    Since I can remember, I was obsessed with Dalmatians. When I was little I had puzzles, coloring books, books, and even shoes in Dalmatians. When an opportunity to buy a dog appeared, there was no doubt what breed it should have.
  4. Mam arachnofobię. Wchodząc do pomieszczenia, pierwszą czynnością jaką wykonuję jest rozejrzenie się po ścianach i suficie i sprawdzenie czy nie znajduję się w nim żaden pająk w celu upewnienia się, że spokojnie mogę tam przebywać.
    I have arachnophobia. When I enter to the room, first thing which I do is look around the walls and ceiling and see if I can not find any spider.



  5. Moje zamiłowanie do folkloru pojawiło się już kilka dobrych lat temu, a zaczęło się rozwijać po moim odejściu z zespołu folklorystycznego.
    My passion for folklore appeared several good years ago, and began to grow after my departure from the folk ensemble.
  6. Kładąc się spać, większość moich poduszek zrzucam na podłogę i najczęściej usypiam tylko na prześcieradle.
    Going to sleep, most of my cushions dropped on the floor and I usually just fall asleep on the sheet.



  7. Uwielbiam jeździć samochodem i gdybym miała taką możliwość, nigdzie nie ruszałabym się pieszo.
    I love driving a car and if I had the opportunity, I would nowhere walk.
  8. W przyszłości chciałabym być ekspertem kryminologii, jednak moim marzeniem jest również uczestnictwo w rajdach samochodowych oraz projektowanie własnych ubrań i dodatków.
    In the future I want to be an expert in criminology, but my dream is also to participate in rallies and design my own clothes and accessories.



  9. Bardzo lubię gotować i piec, w przeciwieństwie do sprzątania, którego nienawidzę.
    I like to cook and bake, as opposed to clean, which I hate.
  10. Kocham mojego laptopa i tak troszeczkę jestem od niego uzależniona. Kocham również mój telefon, na którym mam większość informacji i wiem, że gdyby zginął, ja również bym zginęła.
    I love my laptop and I'm a little bit addicted to it. I also love my phone, where I have most of the information, and I know that if I lost it, I would be lost too.



  11. Podczas 12 lat mojej edukacji, 11 razy skończyłam klasę z wyróżnieniem. Tylko raz zabrakło mi jednej oceny do świadectwa z paskiem.
    During the 12 years of my education, 11 times I finished the class with honors. I didn't have cirtificate with honors only once, because I ran out of one grade.
  12. Nie lubię czarnego koloru, a co za tym idzie czarnych ubrań. Wyjątkiem są rajstopy, które koniecznie muszą być w czerni.
    I do not like the color black, and thus black clothes. Exceptions are tights, which necessarily have to be black.



  13. Jestem ogromną gadułą i gdy tylko mam temat, mojemu nadawaniu nie ma końca. Często od moich słuchaczy słyszę, że mam zwolnić lub mówić ciszej.
    I'm a great talker and as soon as I had topic, my broadcasting is endless. Often I hear from my listeners could I speak slower or quieter.
  14. Uwielbiam czekoladę, jednak tolerują tylko Milkę. Muszę być w bardzo podbramkowej sytuacji, żeby zjeść wyrób innej firmy.
    I love chocolate, but I tolerate only Milka. I have to be in a goalmouth situations to eat the product of another company.



  15. Cenię sobie szczerość i nie toleruję ściemy. Ja sama jestem postrzegana jako osoba, która zawsze mówi wszystko wprost, co dla niektórych jest ogromną zaletą, a dla innych wadą.
    I appreciate the honesty and I do not tolerate bullshit. I am seen as someone who always says everything all straight, which for some is a huge advantage and a disadvantage for others.
  16. Chciałabym w przyszłości postawić i zamieszkać w drewnianym domku w góralskim stylu.
    In the future I would like to put and live in a wooden house in the mountain style.



  17. Moim wymarzonym miejscem na Ziemi jest albo Kraków albo Floryda.
    My dream place on Earth is either Krakow or Florida.
  18. Gdybym mogła wybrać kiedy i jaką się urodzę, chciałabym być góralką, mulatką z lat 70' . NIEREALNE POŁĄCZENIE
    If I could choose when and how to give birth, I would like to be a highlander, mulatto from the 70's. IMPOSSIBLE CONNECTION



  19. Kocham słoneczko i wygrzewanie się jego promieniami. Gdy tylko pojawia się możliwość, przesiaduję na słońcu jak tylko długo mogę.
    I love the sun and sunbathing. When I have the opportunity, I sit in the sun as long as I can.
  20. Natomiast woda – morza, jeziora, rzeki – mogłaby dla mnie nie istnieć. Największym szaleństwem, na jakiś najczęściej mnie stać, to pomoczenie nóg.
    However, water - sea, lakes, rivers - could not exist for me.



  21. Jestem pełna sprzeczności. Uwielbiam plaże (ale nie wodę) i nienawidzę gór. Oczywiście, zgadzam się, że krajobrazy górskie są piękne, ale Paurkowe wakacje to leżenie i odpoczywanie, a nie chodzenie i wysiłek.
    I am full of contradictions. I love the beach (but not water) and I hate mountains. Of course, I agree that the mountain landscapes are beautiful, but Paurka's holiday is lying down and resting, not walking and effort.
  22. Zegarek noszę na prawej ręce. Będąc praworęczna, łatwiej jest mi pisać z zegarkiem niż z bransoletkami na nadgarstku.
    I wear a watch on his right hand. Being right-handed, it is easier for me to write with a watch than with the bracelets on the wrist.



  23. Nie wierzę we wróżki, wróżby i horoskopy, jednak wiem, że jestem typowym zodiakalnym lwem. Pewność siebie, zdecydowanie, zdolności przywódcze i organizacyjne, ale również czasem egoizm i chęć zwrócenia na siebie uwagi, to zdecydowanie moje cechy.
    I do not believe in fairies, fortune telling and horoscopes, but I know that I am a typical zodiacal lion. Self-confidence, determination, leadership and organization, but also sometimes selfishness and the desire to attract attention, it's definitely my qualities.
  24. Dwukrotnie skracałam włosy o znaczną długość. Mam w domu dwa swoje warkocze, z których jeden ma ok 45 cm.
    I double shortened my hair of considerable length. I own two braids, one of them is about 45 cm.



  25. Bardzo szybko się nudzę, a do każdego nowo podejmowanego przedsięwzięcia mam słomiany zapał. Blog jest pierwszą sprawą, którą zajmuję się tak długo i na poważnie.
    I get bored easily, and for each new project I have short lasting enthusiasm. This blog is the first thing that I deal with for so long and seriously.
  26. Umiem dogadać się po angielsku, hiszpańsku. Uczyłam się również łaciny i języka niemieckiego, którego nauka szła mi najgorzej.
    I know how to get along in English, Spanish. I learned the Latin and German too, but studying German was the worst to me.



  27. Bardzo szybko przywiązuję się do ludzi i w krótkim czasie potrafię awansować daną osobę do rangi mojego przyjaciela.
    I very quickly attach to people and I can get promoted a person to the rank of my friend in a very short time.
  28. Nie wyjdę z domu bez bransoletek. Nawet, gdy jestem już spóźniona, potrafię cofnąć się zza bramy, żeby je ubrać.
    I do not leave the house without a bracelet. Even when I'm already late, I can go back behind the gate to dress them.



  29. Miałam na głowie już włosy w kolorze blondu, brązu, czerni, bordo, ciemnego fioletu, a od 2 lat jestem ruda.
    I have hair on my head colored blonde, brown, black, burgundy, dark purple, and since two years I've been red.
  30. Uwielbiam muzykę lat 80' i uważam, że przy niej bawi się najlepiej.
    I love the music of the 80's and I think it's the best music to dance.



  31. Największym stresem, jaki przeżyłam do tej pory był mój egzamin na prawo jazdy. Nawet podczas mojego ustnego egzaminu maturalnego nie stresowałam się tak bardzo.
    The greatest stress that I experienced has been my driving test. Even during my oral matriculation examination wasn't stressed so much.
  32. Uważam, że jedzenie jest jedną z czterech największych przyjemności w życiu. Moimi ulubionymi daniami są pierogi, zupa gulaszowa i pizza, natomiast nie lubię pieczarek, grzybów, szpinaku, galaretki i przetworów ze słoików.
    I think that food is one of the four greatest pleasures in life. My favorite dishes are dumplings, goulash soup and pizza, but I do not like mushrooms, mushrooms, spinach, jellies and preserves the jars.



  33. Skończyłam szkołę muzyczną i potrafię grać na skrzypcach oraz fortepianie.
    I finished music school and I can play the violin and piano.
  34. Nienawidzę sportu. Najprawdopodobniej mam do niego uraz przez liczne kontuzje na lekcjach w-fu (które były przeze mnie znienawidzone).
    I hate sports. Most likely I have trauma to its by lots of injuries in the PE lessons (which were hated by me).



  35. Lubię filmy, książki wojenne, kryminały oraz komedie. Nie oglądam i nie czytam horrorów, ponieważ mam zbyt wybujałą wyobraźnię i później nie mogę usnąć. Nienawidzę również fantasy – 'Harry Potter' i 'Władca Pierścieni' nie są dla mnie.
    I like war movies, books, crimes and comedies. I do not watch or read horrors, because I have too exuberant imagination and then I can not sleep. I hate the fantasy - 'Harry Potter' and 'The Lord of the Rings' are not for me.
  36. Kocham zapach benzyny.
    I love the smell of gasoline.



  37. Nie posiadam umiejętności czytania map. Jedyne, co może pomóc mi dojechać na miejsce bez błądzenia, są urządzenia GPS.
    I do not have ability to read maps. The only thing that can help me get to the place without wandering, there are GPS devices.
  38. Moimi ulubionymi kwiatami są konwalie. Kocham stokrotki, chabry, maki i wszelkie inne rośliny polne. Nie lubię róż, ponieważ moim zdaniem są zbyt oklepane i kupowane ma każdą okazję.
    My favorite flowers are lilies of the valley. I love daisies, cornflowers, poppies and any other wild plants. I do not like roses, because I think there are too hackneyed.



  39. Często stawiam dobro innych ponad swoim. Potrafię zrezygnować z własnych planów, gdy ktoś prosi mnie o pomoc.
    I often put the welfare of others above my own. I can give up my own plans, when someone asks me for help.
  40. Nie używam kremów, balsamów, oliwek itp. Nienawidzę uczucia tłustej skóry, do której przyklejają się ubrania.
    I do not use creams, lotions, oils, etc. I hate feeling oily skin, which stick to clothes.



  41. Kocham, gdy ktoś mnie czesze, ale nie mogę wytrzymać ciągnięcia za włosy, dlatego nauczyłam się robić sobie samej fryzury. Mam uraz do fryzjerów, dlatego chodzę do nich maksymalnie raz na rok.
    I love when someone combing me, but I can not resist pulling my hair, so I learned to do the hairstyle by myself. I don't like hairdressers, so I go up to them max once a year.
  42. Jestem bałaganiarą, a w moim pokoju panuje artystyczny nieład.
    I'm messy, and in my room it is always the artistic mess.



  43. Gdy byłam młodsza, uwielbiałam grać w Simsy. Posiadałam wszystkie dodatki zaraz po tym, jak pojawiały się na rynku. Dzisiaj z mojej dziecięcej miłości pozostała aplikacja na moim telefonie, dzięki której nadal mogę opiekować się Simsami.
    When I was younger, I loved to play the Sims. I have owned all the extras as soon as appeared on the market. Today from my children love leaving only app on my smartphone, so that I can still take care of my Sims.
  44. Nigdy się nie poddaję, a gdy pojawi się w moim życiu nowy cel, dążę do niego bardzo wytrwale.
    I never give up, and when a new purpose came into my life, I aspire to ir very persistently.



  45. Przez wiele lat nie oglądałam telewizji. Teraz z nadmiaru wolnego czasu potrafię spędzić przez telewizorem cały dzień, oglądając wszystko, jak leci.
    For many years, I did not watch television. Now with an excess of free time I can spend on TV all day, watching everything, how's it going.
  46. Nie usnę, gdy nie mam na sobie skarpetek.
    I do not fall asleep when I'm not wearing socks.



  47. Znienawidzoną przeze mnie porą roku jest zima i gdybym miała taką możliwość, na około 5 miesięcy wyjeżdżałabym z Polski do jakiegoś ciepłego kraju.
    I hated winter, and if I had the opportunity, for about five months, I would go away from Polish to a warm country.
  48. Wybaczam, ale nigdy nie zapominam. Nie zapominam również o tym, co dana osoba zrobiła dla mnie dobrego i przez długi czas jestem jej bardzo za to wdzięczna.
    I forgive, but never forget. I do not forget also about what good someone has done for me and for a long time I'm very grateful for that.



  49. Mam głowę pełną pomysłów, a na laptopie wiele zdjęć rzeczy, które mam samodzielnie wykonać, jednak wciąż brakuje mi czasu by to wykonać.
    I have a head full of ideas and a lot of pictures on a laptop what I can do on my own, but still I do not have time to do this.
  50. Jestem typem osoby, która musi być otoczona wieloma ludźmi i bardzo rzadko zdarza się, bym przesiedziała w domu cały dzień.
    I'm the type of person who needs to be surrounded by many people and it is rare that I sat at home all day.






    Pozdrawiam,
    Paura 

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! (:

      Udało Ci się doczytać do końca?

      Usuń
    2. Pewno! :D Wiem o Tobie już wszystko :)

      Usuń
    3. Jeszcze nie wszystko :D
      Kolejnych 50 faktów zostawiłam na setny post!

      Usuń
    4. No nic, poczekam cierpliwie :D

      Usuń
    5. Z samych naszych imprez uzbierałoby się ze 100 faktów od razu :P

      Usuń
  2. SZALONA :D. I NAWET MOJA TWARZ ZAGOŚCIŁA. <3

    OdpowiedzUsuń