środa, 14 sierpnia 2013

19 years old




Wróciłam. (: 
Przeszłam całą drogę i nie poddałam się ani na chwilkę. Jestem kolejny raz z siebie dumna. Wszystkie zdjęcia będą w osobnej notce na podsumowanie wakacji.
Podczas mojej nieobecności postarzałam się kolejny raz i 11. skończyłam 19 lat, dlatego też z tej okazji dzisiaj nieco bardziej elegancki look. (:

I came back. (:
I walked all the way and I didn't give up even for a moment. I am proud of myself once again. I will show you photos in post that appears to summarize the holidays.
During my absence I had a birthday (11.08) and I finished 19 years and this is the reason for my more elegant look today. (:

















fot. D. Dembińska


sukienka (dress) - Zara
marynarka (marine) - sh
torebka (bag) - Bag's Philosophy
naszyjnik (necklace) - Atmosphere
bransoletki (bracelets) - no name








Pozdrawiam,
Paura













4 komentarze:

  1. Pieknie wygladasz: swietna fryzurka i dodatki, zwlaszcza torebka!
    Wszystkiego najlepszego!!
    Pozdrawiam. Anka

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękna sukienka i torebka :)

    OdpowiedzUsuń