sobota, 18 maja 2013

At the beginning of the holiday




Dziś krótko, rzeczowo i na temat.
Zakończyłam matury i na najbliższy czas zakończyłam również temat szkoły.
Rozpoczęłam wakacje i tym się będę cieszyć i bawić.
Na szczęście pogoda póki co dopisuje! (:
Wracam do blogowania!


Today my post is short and factual.
I ended my exams and I ended school's topic too.
I started my holiday and I want to enjoy and recreate.
Fortunately, the weather is beautiful! (:
I come back to make new post!












fot. D. Dembińska


sukienka (dress) - H&M
sweter (sweater) - no name
naszyjnik (necklace) - DIY
zegarek (watch) - allegro
bransoletki (bracelets) - no name
baleriny (balerinas) - H&M




Pozdrawiam,
Paura




4 komentarze:

  1. jak dbasz o włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie robię z nimi nic szczególnego. Myję średnio raz/dwa na tydzień, zależy od tego czy mi się chce i co z nimi kombinowałam. Mam takie szczęście, że totalnie nie wymagają mojej uwagi. Są naturalnie gęste i układają się tak, jak akurat mam ochotę, by się ułożyły (:

      Usuń