poniedziałek, 15 kwietnia 2013

No title :)


Czasami są takie dni, gdy mam słowotok i nie mogę nadążyć wypowiadaniem słów, bo mam tyle myśli w głowie. Czasami, jednak, w ogóle nie mam pomysłu, co powinnam mówić, czy pisać.
I dziś jest jeden z tych dni. Nie mogę znaleźć ani odpowiednich słów na post ani na tytuł. Dlatego właśnie przedstawię poniższe zdjęcia bez zbędnego opisu! :)

Sometimes I have days, when I can't keep up to speak words, because I have too much thoughts in my head. However, sometimes I have days, when I have no idea what I should say or write. And today is one of those days. I can't find appropriate words to post or to title. That's why I'm going to show you only photos without unnecessary description! :)










fot. D. Dembińska


sukienka (dress) - H&M
sweter (sweater) - Reserved
bransoletki (bracelets) - no name, Reserved
torba (bag) - DanHen
kierpce (shoes) - Zakopane


Pozdrawiam, 
Paura

3 komentarze:

  1. wszystko okej, super.
    Ale buty mnie nie przekonują ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dość trudno się do nich przekonywać - to fakt! :)
      Ale jak jest się takim miłośnikiem folkloru jak ja, to wszystko się na siebie ubierze :)

      Usuń
  2. Jak byłam mała to miałam kierpce do hasania po domu :D dzieciństwo mi się przypomniało, ach :D

    Nita :P

    OdpowiedzUsuń