czwartek, 21 marca 2013

The first day of spring


"Tak bardzo, bardzo, bardzo chciałbym zostać z nią". Wiosna powitała nas śniegiem, u mnie cały dzień sypało! Przyznać się, kto nie utopił marzanny? :) 
Ja z utęsknieniem czekam tylko do lata, a pozostało mi 93 dni do przywitania tej pory roku :)

Spring welcomed us by snow, in my town all day it was falled. Admit, who didn't drown madder? :)
I'm waiting for the summer and I'm still having 93 days to welcome that season :)

Dziś kwiatki niestety mogłam oglądać tylko na swojej sukience.
Today I could see the flowers only on my dress.














Pierwsze przebiśniegi pojawiły się na mojej skórzanej sukience. :)
The first snowdrops appeared on my leather dress.

Dziś krótka prezentacja niektórych rzeczy, które otaczają mnie folkowo w moim domu.

Today, I want to show you some things in folk style which surround me in my house.






Biedronkowy, limitowany sok.





I na koniec, przesłanie dnia:




Paura :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz